Интервю с Верена Хубер, регионален мениджър продажби за Централна и Източна Европа във Fronius International

ВЕИ енергетикaИнтервюСп. Енерджи ревю - брой 4, 2011

Участваме на силно конкурентен пазар, което е плюс за инвеститорите

Верена Хубер, регионален мениджър продажби за Централна и Източна Европа

във Fronius International, пред сп. Енерджи ревю

Г-жо Хубер, отскоро заемате позицията регионален мениджър продажби за Централна и Източна Европа във Fronius International. Бихте ли се представили пред читателите на сп. Енерджи ревю.

Аз съм на 34 години, австрийска гражданка. От 2007 година съм част от екипа на Fronius Solar Electronic Division. Преди да поема предизвикателството да заема позицията регионален мениджър продажби за Централна и Източна Европа, работех в търговския отдел на Fronius, който обслужваше западни страни като Франция, Италия. Непосредствено преди да поема настоящия пост подпомагах дейността на дъщерните ни дружества във Франция и Италия. Изучавала съм италиански и френски език във Виена и съм работила като преводач преди да се отдам на продажби през 2002. Владея английски, френски, италиански и, разбира се, немски.

Кои ще бъдат основните ви приоритети на новата позиция?

Основен приоритет ще бъде да влезем в контакт с български фирми за изграждането на стабилно партньорство, за да можем да спечелим на своя страна, съвместно с тях и настоящите ни партньори, много инвеститори във фотоволтаични инсталации в България. Не по-малко важен момент е да се фокусираме върху устойчивото ни развитие и заемането на добри позиции на българския PV пазар.

Как е структуриран бизнесът на Fronius в Източна Европа? Как са организирани стратегическите ви партньорства тук?

Fronius е компания, позната като лидер в качеството. Освен това е известна и с проактивните продажби, а също и с бързоманеврената си стратегия. За момента работим с български търговски партньори, които поддържат контакти с инвеститорите и изготвят оферти. Също така, имаме и сервизни партньори, които работят в съответствие с нашата сервизна концепция и подсигуряват качеството на инверторите и поддържат уникалните характеристики на работния им процес.

Каква е пазарната политика на Fronius за настоящия момент и за в бъдеще?

Бихме искали да разширим пазарния си дял, тъй като сме убедени в качеството на предлаганите от нас продукти и услуги.

Какво място заема българският пазар във фирмената ви стратегия?

Мястото на даден пазар във фирмената политика винаги е в зависимост от размера и потенциала на пазара. В тази връзка, България е в началото на своето зелено развитие. Към момента България определено е горещ пазар, за разлика от много други, тук все още не се налагат намаления в държавните преференции, поне не в размерите, които се наблюдават в други страни. Тук сме част от силно конкурентен пазар, което със сигурност е плюс за инвеститорите.

Кои са най-новите предложения в продуктовата гама на Fronius и към кои сектори са насочени те? Кои са настоящите проекти в Източна Европа с вашето участие?

Тази година предложихме на пазара IG Plus 100, което е с 8-kW трифазнo устройство, приложимо за сградни инсталации, но също така приложимо при изграждането на големи наземни централи.

Наскоро продадохме някои звена в пазара, което показва, че продуктите с марката Fronius се радват на голямо доверие сред инвеститорите, финансовите институции и системните интегратори. Със сигурност, скоро ще разберете за този проект с наше участие от партньорите ни.

Новият брой 3/2019

брой 3-2019

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ


Top