Решенията на Rittal гарантират безпроблемната работа на онлайн търговците
• Фирмени статии • 30.04.2020
За да поддържат лоялността си към клиентите, за онлайн търговците на дребно е от ключово значение изпълнението на поръчките да става бързо и надеждно. Бързата доставка и наличностите на продуктите са топ приоритети за търговците. В резултат на това системите за автоматизация на процесите са от решаващо значение.
С центрове с големина от 500 000 до 1,5 млн. кв. фута, усъвършенстваните IP-системи за автоматизация комуникират с рутери, сензори и устройства в цялото съоръжение и координират всички етапи на изпълнение на поръчката. За улесняване на движението на данни, необходими за вземане на решения в реално време, чувствителното ИТ оборудване се поставя на пода на склада, където няма климатичен контрол, излага се на прах и други замърсители.
Преди няколко години климатици от два различни конкурента не отговорят на нуждите на центъра за изпълнение на електронната търговия на определен клиент, затова той се обръща към Rittal. Компанията скоро се стандартизира за Rittal система, която комбинира сигурността и защитата от замърсители заедно със самостоятелна охладителна система, Blue e+. Климатиците Blue e+ на Rittal използват иновативен хибриден процес, който разчита на две паралелно охлаждащи вериги, работещи заедно въз основа на температурна разлика, докато интегрираната топлинна тръба разсейва топлината от шкафа, веднага щом температурата на околната среда падне под зададената точка за пасивна климатизация. Активна климатизация се постига чрез охлаждане с компресор със схема компоненти, контролиране на скоростта за охлаждане, основано на търсенето. Тази уникална инверторна технология осигурява охлаждаща мощност, която винаги е точно необходимата в даденото време. Не само потреблението на енергия е далеч по-малко, отколкото с конвенционалната технология, но подобреното охлаждане води до по-дълъг експлоатационен живот на компонентите вътре в шкафа и на самия охлаждащ агрегат.
"Когато обсъждахме нови продукти, клиентът каза, че иска да види дали може да получи по-висока енергийна ефективност и надеждност извън самите климатици. През годините серията Blue e+ доказа своята ефективност и осигури много добър краен резултат", заяви Джордж Корейра, бизнес мениджър на решенията за центрове за данни в Rittal.
Rittal създава целенасочена система за електронния търговец, включително специални номера за резервни части, които позволяват да бъдат поръчвани от пунктовете за поръчка от САЩ или от Великобритания. Те са предназначени да бъдат допълвани и замествани с подобни в инсталирани системи в различни центрове за изпълнение по целия свят.
"Системата е рационализирана и ефективна за тях. Те искаха вътрешно решение, което е добре изградено, добре проектирано, здраво и надеждно. Те са наш клиент вече повече от осем години. През това време тестваха други системи, но се придържаха към Rittal заради ефективността и надеждността, която им предоставяме", обяснява Корейра.
Blue e+ осигуряват превъзходна икономия на енергия за електронните търговци. При управление на големи сгради със сложна инфраструктура, енергийната ефективност, доставена от климатиците, допринася значително.
"Доказано е, че Blue e+ осигуряват до 70% енергоспестяване. Клиентът ни информира, че производителността и надеждността на системата са в съответствие с това, което беше по прогноза", коментира Корейра.
В допълнение, електронният търговец има инсталирани редундантни системи във всеки център, което значително намалява риска от престой. Всяко изпълнение в центъра има две цялостни и идентични решения на Rittal, инсталирани, за да гарантират, че центърът може да продължи да управлява поръчки.
"Наскоро добавихме интерфейс IoT модула за Blue e+, за да централизираме мониторинга и управлението", казва Корейра. В рамките на последната година, Rittal е снабдила търговеца с близо 50 броя IoT модули за Blue e+ климатиците. Има планове за закупуване на още модули с цел цялостно внедряване в мрежата на центъра за изпълнение на поръчки. Въпреки че IoT модулите не изпълняват критични функции на контролно ниво, търговецът е в състояние да използва данните, които те предоставят, за прогнозен поглед върху ефективността на системата и бъдещите изисквания към нея.
В допълнение, електронният търговец се ангажира с договор с Rittal за услуга по поддръжка на тези системи. Програмите за обслужване на Rittal предлагат персонализирани решения в подкрепа на бизнеса на своите клиенти. Rittal Service гарантира регионална близост на сервизните техници и бързо време за реакция, за да се отговори на незабавните нужди и да се сведат до минимум скъпоструващите престои.
"С програмата за обслужване ние гарантираме, че оборудването ни работи ефикасно и ефективно. Така клиентите имат по-малко притеснения и спестяват пари", добавя Корейра.
Blue e+ решенията за охлаждане на Rittal, персонализираните продукти, IoT модулите и договорите за поддръжка осигуряват най-добрите резултати и надеждност, необходими на електронния търговец, за да се гарантира, че поръчките са изпълнени навреме и да поддържа щастливи повече от 100 милиона клиента.
Допълнителна информация може да намерите тук.
Ритал ЕООД
София, 1592
бул. Искърско шосе 7
Tърговски комплекс Европа
сграда 7, ет. 2
тел.: (02) 439 0550; (02) 439 0556
факс: (02) 439 0659
е-mail: office@rittal.bg